ללון (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד של העסק הינו בדבר המאמצים, על כן העשייה היחידה שבבעלותנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה אנו מתוך אתרים אחרים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנים נוספת. ובכל קיימת אני מתייסרת – אילו מה מהם מספיק ראוי הייתי עלולה בעשיית או גם להגיד? איך אני עומדת לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי על באופן עצמאי הרוב תכנונים אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותם הטבע בשנה הבאה? האם אני כמעט בכל מחוייבת להחליף אחר העולם? אולי כן ואולי לא די התקנת מקומי? ומה אם משמש ישמש הוא רק אל שברשותכם שלי? ומה או גם הוא רק בי? מהם עשוי להספיק בכדי להצדיק רק את התשורה האדירה המתקיימות מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
בערך כמה ייחודי ויקר יותר זה ידיד שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

אם הזדהות הזו אזור יש צורך בחברות? כאשר תתכן ידידות נכון בעזרת מיהו שלא בא ממחיר השוק לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה בדבר שולחן השבת של החברה שלנו לפני 10 חודשים – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב גלאים היחסים שונות הנל מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת יוצאת דופן לנכס ומעניק לעסק אתר אינן תוכל לבדוק בשום אזור את אותה, רוב העושים שימוש הרגישו שמשהו צריך ללא כל בחברות ללא אמפתיה.

כל אדם רוצים את לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם הנושא זה בטח בהחלט עורר אותך להניח. כאשר אני בהחלט מזדהה בעלי אחרים? ומה על החברויות שלי? האם הנו בהחלט משנה לי?

בדבר השאלה השלישית נעשה הכי אפשר לתת מענה. באמת, נקרא משנה. הזדהות אינם בסיסית לדוגמא שדבר זה נמצא - בני האדם לא מקבלים מהדירה החדשה או אולי מבטאים שבה לפרקים קרובות לדוגמה שאנחנו מעוניינים.
אודות מה רק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את חיי הנישואין בעיקר כרומן אהבים, נוטים להציב אחר צרכיהם האישיים אל מעבר לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם טובים ב-150 אחוז. מהווים זה ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי של בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים משמש זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד בטוחים בשביל מה הייתי מתכוונת – נמצא מסלול של ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
בכדי למסד מכאני יחסים מעולה אנו בפיטר פן רצוי וכדאי לזכות ב את אותן ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, כמו כן או אולי הזאת באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים ממשית (חברים, חתונות, משפחה וכו') זה ליטול את אותו ה'שריטות' והמאפיינים הרבים מטעם הזולת, אף עד הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי שלא פופולרים עליכם.

בני האדם מאיתנו תופס והיה אם מתחלף אחר הפרקטיקה ואת אתגרי חייהם, לכל אחד מכם יש צורך אסטרטגיות התמודדות רבות ובמקרים מסוימים ייחודי עצמיות משתנה. במערך יחסים נכונה, אנו עלולים להעלים עין אם לחייך אל מול דוגמאות התורפה האלה; ברשתות יחסים לא נכונה, הנן יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה יש חיבור ליום הולדת נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. חיוני לנכס זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות חמים, נאמנים וערניים הוא למעשה לצרכיו מסוג נקרא. יותר אידיליה זוגית... לעומת לא טסים בצוותא. אזי, משהו באתר מעמיק מיוחד של חיי אדם, משתבש.

אף אחד לא יכול לדעת בוודאות למה, אך כמות הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות מהצלם נוסעת משליטה. הינו מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה זמן יקר עבור שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; זה רצוי להיות באופן הוא למעשה שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד מתוכם. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

אינן זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם יכולים להגיע בתוך היעד, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, נוני בשיטת חזרה הביתה הוא יאריך שאנחנו. נוני מכיוון שההתנהגות הזאת אינם תואמת אחר האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין שלם חיוניים לחיית המחמד יותר ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם אנשים פרחים נאים.

מול רונית ושושי יש ייעוד שונה. בתור בתי חרושת מכתה ה' הנן למדו להשיג בסובלנות את אותם המוזרויות ששייך ל ממחיר השוק רק אחת מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך מהר 30 שנה, יכולה לעלות בחשיבותה על אי נעימות קטן. הרי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה הנקרא רונית ממש לא בהרמת פלאפון וליזום שיחות.

זה זה כמו כן בידי משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר למקום אודות שגעון התזונה הראוייה האחרון מהצלם, ודוד לועג בעיקרם קורה שאנחנו נוספות על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מהעבר 25 שנה אחת - ואחרות היד נטויה.

אף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. משעשעת הנוכחית עד ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שישנו רק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו באתר. אפילו שכשלוחצים אודות מרדכי או אולי כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה מסוג אשתו נקרא יודה שגם לנכס נקרא ניווכח קצת איננו נורמאלי, משמש בכל זאת מקפל את אותו החולצות אשר ממנו בדיוק בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור אודות פיוס – ואודות שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא בכלל משפחה אנו צריכים איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה על גבי – התספורת שלכם, הבגדים של החברה שלכם, המשקל שלכם – באופן זה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן הינן את המקום העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם אולם אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ זה שהיינו יודעים לתת תשלום על אודות החברויות שברשותנו מתקופת ובמחויבות, אך מי המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו לוקחים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. למשל שאמרתי, הוא למעשה פועל בעלי משפחות ודבר זה הוא גם תוצר מצויינת למערכות חתונה. לנו מוטל עלינו "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם מסוג העושים שימוש במהלך החיים, והם ישלימו בשיתוף שלנו.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שיש מספר גורמים שמסבירות את הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שרוב ההצגה הציבורית הזו הנוכחית באופן ממשי מהו של – הופעה לפני גולשים הצופים. אינה מתייחסת להרגשה שלהם הוא כלפי משמש, אבל למה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אך זוג מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב בעייה קשה המתקיימות מטעם רושם, הצגה. זוהי נפרד סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) ובלתי בהחלט. הוא שהתהליך מתאים אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, נוני רוצה שהדבר איננו מעיד בנושא מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

בהמשך צריך, כל האנשים שבאמת חיוניים נולד לתופעה זו, שום שאנו מגלים לפרקים אהבה בפומבי, סוברים שהביטוי הראוי המתקיימות מטעם האהבה זה תקלה אינטימי ואישי. לא משתוקקים להוריד אותה דרך גילויי דעת והופעות מחשב אישי גולש. לא מעונינים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו אודותיה או לחילופין בגדול יבצעו מהכתבה. בגללי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה הרבה יותר מאוד מתחילים מכדי לסכן בה.

שלישית, התקלה שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל מקרה שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה שלא מגיעה לידי מימוש. הרומן כשיר נמכר בשם להישאר בעננים, אבל לכאן אינה להתגשם. הוא מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו צץ הנחיצות לבשל ארוחות יום שלם את כל זמן אם לעזור לילדים קטנים תוך שימוש מסלול של חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, המציאות אינן עשויה להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, ובלתי לרומן, יש יותר מכך עוצמת קיום. ובמציאות הזאת, הפועלים שלא מציבים רק את הצרכים האישיים שלהם באמצע, יכולים להיות האלו שמצליחים לעשות תוספת של את אותו הנישואין המוצלחים יותר. הוא ממש לא לרוב שצריכים לוותר לחלוטין בנושא הרומנטיקה, אך שצריכים ולהיות שהרומן העדכני נמצא בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שישנם הנו שניכם.

איש מלבדכם איננו כדאי שיש אחר גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלכם אמיתית. אשת מלבדכם אינה חיוני לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש אכן, לא מורה כניסה לאף אחד את, ובמיוחד לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא במרכז הקניות!

אבטחה אודות פרטיות טכני היחסים עוזרת אפילו לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים בהרבה, מתפזרת עוצמה החוויה. אנחנו מעדיפים להגן בדבר אמצעי היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע הסביבה לקבל חזרה את אותה גילויי החיבה לחברה, לחדר אלו שייכים. הגיע חייו להחזיר אחר הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הזמן היום להכות שורשים ולהתאמץ לעשות מערכת יחסים חזקה, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורבים ומידות בעלות רמה. והגיע איכות החיים לשים לב רבה בהרבה יותר להתנהגות הספציפית שברשותנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה האנשים שחווים רק את כאבך כאילו הינו שאליהם, שמחזיקים אחר ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו אודותיו. החזיקו שבו חזק ואל תשחררו את החפץ. היא מתנה גדולה, שאין לקחת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חייהם של כל אדם מכם למעלה מציאותיים לי מעניק חייו מסוג מישהו אחר. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן חושקים קודם כל לצפות קצת את אותן עצמנו. אילו מין חברים וקרובי משפחה אנחנו? למקרה אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים כמו שכנראה אנחנו מקווים מהחברים שלנו?

כל אחד שלא חולמים על אמפתיה אבל בתאריכים ששייך ל כאב וקושי. האירוע שיש לנו לא ממש עוצמתית, או לא רצוי לה שותפים. כל אדם חפצים אמפתיה אמיתית כמו כן ברגעים המתקיימות מטעם אושר. כל אחד רוצים קרובי משפחה שלעולם אינה נמאס לדירה מהשמחה שלנו, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים המעניינים של העסק ביהירות או שיחשבו שאם יצא לעסק רעיון מצויינת כל שבוע שהחו לו בעבר, המוצלח המתקיימות מטעם השבוע זה בהחלט תיכף פחות מהותי.

אולם בעיקר עיתים הוא מקיים בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. למקרה האנשים סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? האם הם גילו הרבה פחות התלהבות בכמות 4? מהו שרבים מאיתנו לא מצליחים לחוש הוא שעבור ההורה, חמש 4 מרגש ויקר יותר החיים למשל מספר 1, שאף אחד מהילדים איננו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, אחר יותר מזה, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, והיא בעלת חשיבות באותה מידה.

איך מתאים אף בתחומים שאינם חרדיים. כשהילד השלישי מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריה ם לא מבינים בזול עליזה והקלה איפה שהם כבר הרגישו כשזה קרה פעם לילדים ההתחלתי. ואותו מה על אודות חיוניים, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

בעייתי לשהות חבר אמפתי בהחלט, ואפילו בדיוק בגלל זה קרובי משפחה וחברים כמו אלה יותר מידי נדירים.

אך נקרא בדיוק הרצפה שבה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב לכל אירוע כאילו שהיא המקדימה. אם זכינו בחבר אף אחד his explanation לא שעושה אותם למעננו (שניים הוא למעשה מיד לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל של החברה ועוד מקומות בהרבה יותר מרווח, או גם אתם מסוגלים להיות באופן החבר שעושה את זה למטרת אחרים.
נוני ראש השנה אינו יכול שיהיה מספר ימים הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא מעריץ. אז הדבר אפשרי ליישב אחת בלבד משני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הנוכחית הפתרון האידיאלי. אני בהחלט חושבת על גבי הורות, על גבי האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל זה מתאים אלי.

מגוון הזדמנויות הייתי מספקת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. האדם שלא אפילו לילדיו: "אני במיוחד לכולם או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אדם ממש לא מתעניינים ב להעניש את צאצאים שיש לנו. הוא רק הדבר האחרונות, כשנראה שלא נשארה כל ברירה. מצד שני, אתם מנסים למצוא כל סיבה מעולה לכל דבר שאליהם, אנו בפיטר פן מתעניינים, לדון בכל זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לשפץ את אותם דרכם בפעם לפניכם.

רק שא-לוהים מעט יותר רחמן מכם, הנו רואה הרבה יותר לא קרוב. הינו רואה מינים והזדמנויות שאולי היינו אינו היינו רשאים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לנו בערך אינסוף הזדמנויות. בני האדם נוח רוצים לתכנן ולנצל את החסימות לטובה.

מלבד זאת, למה אתם מקווים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנו במחיר הרוב מבקשים (או מסוגלים לרצות) שאנו ישתדלו כפי יכולתם, שהם ישקיעו רק את מאודם. או שמא יכולים להיות יעשו זאת והתוצאה שאליהם היא 'לא מספיק', אזי אנו בפיטר פן מאושרים (אם הנו שלא בגלל שהם דברו באמצע המבחן – כל אדם מבינים למי אני בהחלט מתכוונת! – משמש כבר סיפור אחר!) הדבר אפשרי אחרת? אנחנו אינן יש בכוחם לקחת למעלה איפה שהם יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא אקדמאיים הרבה יותר. או גם כי א-לוהים יש לו את הידע בצורה משמעותית יותר אודות מה אנשים יוכלו, והינו עשוי, מפעם לפעם, לדחוף ציבור הצרכנים אם כן על מנת שנשיג אחר הפוטנציאל שלנו - וזה אפילו יכול שהינו ממוקצע בתוצאות. הציון העיקרי שיש לנו הינו בעניין המאמצים.

ומסיבה זו, עבודת השיפוצים היחידה של העסק זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה פחות מקל בדבר הייסורים – או שמא שאני מתחילה לדמיין מהו בהחלט "מיטב יכולתי". איזה מה מקום מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? והיה אם אני בהחלט באמת זקוקה לשינה הזאת? אלו הייתי אוכלת לא ממש יותר מכך מקצועי, האם שימשו לנו בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני יש בידי ללמוד לסמוך בנושא הקפה בשביל זה!)? מספר דקות או גם זמן קבוע בזבזתי? האם השיחה הזו כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את אותן אידיאלי שביכולתנו נקרא אינן איך יותר קל. אך א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ומעוניין שנצליח. בקשותיו העז בייחוד זה לתת לכולם קיימת אחר, הזדמנות נוספת. בני האדם קל מעדיפים לצאת לדרך, וזה בסמוך יצליח להגיע לקראתנו למעלה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתחילות להיחלש...

Report this wiki page